Referenční projekty

Jihlavan dnes dodává komponenty do řady letounů lokálních i světových společností. Historicky se podílel na letounech vyvíjených v Československu společnostmi jako Aero Vodochody nebo Let Kunovice. Novou kapitolu společnosti a dalšího rozvoje otevírají projekty pro Airbus, jednoho ze dvou největších výrobců letounů na světě.

L410NG

Kompletní hydraulika pro jediný český dopravní letoun
BTS
Small regional
Letoun 

Je český dopravní a transportní letoun určený pro regionální dopravu. První prototyp vzlétl v roce 1969. Stroj je schopen přistávat na malých a neupravených letištích a schopen provozu v extrémních podmínkách od +50 °C do −50 °C a je certifikován pro lety dle přístrojů (IFR). Vyrobeno bylo přes 1100 kusů, hlavním odběratelem letounů byl sovětský Aeroflot, letouny byly nicméně prodávány i do zemí Asie, Afriky a Jižní Ameriky. Letoun nové generace vzlétl poprvé v roce 2015 a oproti původnímu letounu má jak větší dolet, tak pojme více nákladu.

  • Jediný český komerčně vyráběný civilní dopravní letoun 
  • U jeho nové generace L410NG byly zásadně zmodernizovány naše hydraulické přístroje podvozku včetně příďového servořízení a doplněny elektromechanické táhlové vzpěry pro podporu autopilota.
  • Dokončení certifikace EASA letounu je plánováno na červenec / srpen 2017
  • Pro rok 2018 je v plánu výroba prvních tří sériových letounů L410NG
Projekt 

Jihlavan byl na konci 60. let v rámci koncernu Technometra vývojovým partnerem pro pro většinu hydraulických  silových přístrojů. 
Pro novou generaci L410 bylo znovu vyvinuto 12 přístrojů podvozku v moderním nerezovém provedení, servořízení příďového podvozku, táhlové vzpěry klapek a křidélek. 
Veškeré vývojové práce včetně úspěšných certifikačních testů proběhly na nově vyvinutých přístrojích v počátku roku 2017.
Finalista Aircraft Industries (LET) v roce 2006 obnovil výrobu původních L410 a dosáhl ročních prodejů letounů 12 až 15 kusů. Sériové dodávky pro novou generaci L410NG budou realizovány v roce 2018.